Miałam możliwość projektowania identyfikacji tegorocznej kampanii Movember Gdynia 2015.

Powstały: znak, plakaty, ulotki w kształcie gaci, metka dla Kalefixów (www.facebook.com/kalefixy), standy do barów i postawienia u partnerów kampanii, wąsate autobusy, trolejbusy i skmki i inne prace.

Gdynia jest pełna wąsów w listopadzie – nawet kwietniki zakwitły wąsami!

Fundacja „Gdyński Most Nadziei” jest pomysłodawcą i realizatorem kampanii społecznej „Odważni Wygrywają – profilaktyka raka jądra”. Jest to kampania skierowana do młodych mężczyzn, w wieku 17 – 35 lat, czyli do grupy najwyższego ryzyka.
Głównym celem kampanii „Odważni Wygrywają” jest podwyższenie świadomości społecznej na temat tego, jak ważne jest comiesięczne samobadanie jąder w celu wykrycia ewentualnych zmian chorobowych.

Fundacja „Gdyński Most Nadziei” co roku w listopadzie organizuje MOVEMBER GDYNIA – miesięczną akcję profilaktyki nowotworowej dla mężczyzn (www.facebook.com/odwazniwygrywaja).

  • Identyfikacja kampanii
  • Klient Fundacja Gdyński Most Nadzei
  • Realizowane w 2015
  • Zdjęcia ilustacja + Movember Gdynia (zdjęcie standu)